שולחן הידראולי לבעלי חיים

מה הם שולחנות הידראוליים?

מנגנון הידראולי הוא מנגנון הרמה שמתבסס על לחץ של נוזלים. במנגנוני הרמה הידראוליים, הפעלת כוח על שטח קטן גורמת להעלאת פני הנוזל בשטח הגדול והיא למעשה מכפילה את הכוח שמפעילים. באמצעות מנגנונים כאלו ניתן להרים משקלים כבדים בפעולה פשוטה, והם מהווים בסיס למכשירי הרמה מוכרים כמו במות הרמה, זרועות של טרקטורים ועוד. שולחן הידראולי הוא אחד מהיישומים הנפוצים של מנגנון זה. זהו שולחן שיכול להרים בקלות משקלים כבדים שנמצאים עליו. שולחנות כאלו נמצאים בשימוש במקומות רבים, ביניהם גם במרפאות ווטרינריות, בהן יש להם שימושים מגוונים.

שולחן הידראולי

שולחן הידראולי

השימושים בשולחנות הידראוליים עבור בעלי חיים

יש כמה שימושים מרכזיים בשולחנות הידראוליים לבעלי חיים:

  • תספורת בעלי חיים – כדי לספר בעל חיים צריך להושיב אותו על שולחן שיכול לזוז ממקום למקום תוך הרמה של בעל החיים, שכן במספרה מעבירים את החיה מהאמבטיה לאזור התספורת ולעתים אף גם לווטרינר או ממנו. כיום ברוב המקומות בהם מבצעים תספורות לבעלי חיים יש שולחנות הידראוליים, שכן זהו הפתרון הנוח ביותר לשינוע של בעלי החיים. שולחנות הידראוליים המיועדים לתספורת מצוידים לרוב, בנוסף למערכת ההידראולית, גם בעמדה שמאפשרת הנחה של מוצרי טיפוח ותספורת בצורה נוחה.
  • שולחן ניתוחים – ניתוח של בעלי חיים, כמו גם אצל בני אדם, מצריך לעתים הנעה שלהם ממקום למקום בעת הניתוח כדי לתת גישה נוחה למנתח. הדרך הנוחה ביותר להזיז בעל חיים ללא מאמץ היא באמצעות שולחן הידראולי. בדרך כלל שולחנות המיועדים לניתוחים מכילים מנגנון הזזה מורכב יותר משולחנות רגילים, דבר שמאפשר הזזה לזוויות משתנות בצורה פשוטה ומהירה. שולחן ניתוחים מיוחד גם בכך שהוא צריך לאפשר סטריליות מלאה ולכן הוא בדרך כלל יהיה מצופה בחומרים שדוחים בקטריות וגורמים מזיקים אחרים.
  • שולחן בדיקות – יש בעלי חיים שקשה מאוד להרים אותם לבד, ובמקרה כזה שולחנות הידראוליים יכולים לבוא לעזרתם של הווטרינרים. רוב שולחני הבדיקות אצל ווטרינרים הם באמת שולחנות הידראוליים, בזכות נוחות השימוש בהם. שולחנות המיועדים לבדיקה רגילה מכילים לרוב גם עמדה מיוחדת שבה מונחים כל אמצעי הבדיקה והטיפול, יחד עם אזור ייעודי עבור מנורה שמאפשרת לראות את בעל החיים בצורה טובה.

ווטרינר? כדאי שתשקיע בשולחנות איכותיים

אם אתם עוסקים במקצוע הווטרינריה או במתן תספורות לכלבים, כדאי שתשקיעו בקניית שולחנות הידראוליים איכותיים. המאפיינים של שולחן הידראולי איכותי הם עמידות גבוהה, ציפוי מונע חלודה, מנגנון הרמה נוח, יכולת לוורסטיליות מבחינת התוספות לשולחן וכמובן גם הפעלה נוחה ופשוטה. כדאי לבחון את כל הדברים הללו לפני שאתם קונים את השולחן עבור המרפאה או מכון התספורות שלכם, וגם כדאי לראות שהחברה המייצרת מספקת אחריות על השולחן. קנייה של שולחן איכותי תסב נוחות רבה הן עבורכם בזמן העבודה והן עבור בעלי החיים שיהיו מטופלים אצלכם.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *