לימודי תקשורת חזותית – זה פשוט עניין של תקשורת

 העולם העכשווי כבר מבין מזמן כי כל דבר הוא "עניין של תקשורת". “תקשורת בונה", “תקשורת הדדית", “תקשורת נקייה", “חוסר תקשורת", “תתקשרו ביניכם" ועוד – אלו הם רק חלק מהביטויים העשירים אותם אנו זוכים לשמוע בכל מקום ומעידים כי העידן הוא תקופה של תקשורת (או חוסר תקשורת במקרים אחרים, אם תרצו). על מנת לפתור את הבעיות הגדולות ביותר שלנו, אנו מחפשים כלים מדויקים יותר לתקשורת. כי לבטא את רגשותינו, אנו יוצרים תקשורת. כדי להשיג את צרכינו, אנו עושים שימוש בתקשורת.

בעולם בו הנראות והחזות החיצונית הינה בעלת משקל אדיר, אין זה אלא מתבקש כי התקשורת החזותית והפן הייצוגי של כל אלמנט בעולם הזה – יזכה לקבל תשומת לב אדירה. הבוגרים של לימודי תקשורת חזותית הם למעשה האוחזים בכלים המקצועיים המשמעותיים ביותר בעולם כזה – הם האוחזים בשרביט. בכוחם של המעצבים להשפיע על עולם האופנה והתקשורת, הפוליטיקה והחברה. בכוחם לעצב אריזות ומודעות, פרסומים ופרסומות בתחומים ובאפיקי התקשורת השונים.

לימודי תקשורת חזותית

העיצוב חלק משפה יומיומית

בעידן של תקשורת, העיצוב הינו חלק מהשפה היומיומית השגורה בפי כולנו. יחד עם זאת, עם השנים הולך ענף התקשורת החזותית ומתפתח ללא היכר וכיום אנו רואים יותר ויותר תוכנות עשירות ומתקדמות המאפשרות עיצוב בפייסבוק או בגוגל – הכולל מסרים שיווקיים שונים. בעידן זה כבר אין די בהתמחות בתחום מסוים ויש צורך בהכשרה נרחבת והבנה במגוון רחב של תחומים ומיומנויות. בעידן זה על הלומד להיות בעל הבנה בהטמעת ממשק משתמש ובהיכרות עם התוכנות לבניית אתרים.

בתקשורת חזותית לומדים למעשה את כל התוכנות הרלוונטיות לעיסוק בתחום. תוכנות אלו מאפשרות להשתלב בענף התקשורת החזותית באחד מאינסוף אפיקי התפתחות שונים. על מנת להתקדם ולהתפתח בתחום העיצוב אין די בלמידת המקצוע. חשוב גם להכיר הנושאים הקשורים להבעת אווירה וליצירת תחושות באמצעות תמונות, את נושאי הציור והאיור, טיפוגרפיה נכונה, עיצובים של חוברות וספרים ועוד.

את מגוון הנושאים יש לרכוש עוד במהלך הלימודים ולהתחיל לתרגל אותם תוך כדי למידה. זאת, על מנת לשלוט בחומר לאחר סיום הלימודים.

לבנות את תיק העבודות לבנות את העתיד

בשנים האחרונות יותר ויותר מעסיקים מבינים כי תיק עבודות מקצועי חשוב הרבה יותר מאשר תעודה מרשימה ולפיכך כיום מיוחסת חשיבות גבוהה יותר לתיק העבודות ולידע המוכח של התלמיד – יותר מאשר לציונים על הדף. בהתאם לנתונים אלו חשוב ביותר לבחור את הקורס המעניק את ההכשרה המקיפה והאיכותית ביותר לקראת עבודה בתחום העיצוב הגרפי. התקשורת החזותית היום יותר מתמיד מצריכה הבנה בעולם השיווק, יכולת תקשורת עם לקוחות ומתן מענה היקפי לצרכיהם השונים, שליטה בתוכנות כגון אינדיזיין, פוטושופ, אילוסטרייטור ועוד ויכולת לגשר בין הפעולות השונות ולהגיש ללקוח את המוצר המוגמר אותו ביקש

באדיבות מכללת סולו לימודי תקשורת חזותית

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *