ספסלים מבטון לעיצוב מושלם של חצר הבית

האם אפשר ליצור רהיטים מבטון? האם בטון יכול לשמש כחומר בידי אומן? חברת בומנייט מוכיחה שהתשובה לשאלות הללו היא כן! בטון איננו חומר בנייה אפור ומשעמם, בידי אומנים מביני עניין הוא יכול להפוך ליצירות אומנות של ממש!

ספסלים מבטון

ספסלים מבטון

רוצים לראות דוגמאות לספסלים מבטון? חפשו באינטרנט ספסלים בומנייט.

לספסלים מבטון יתרונות רבים:

  • ניתנים למגוון עיצובים
  • מתאימים לכל מקום
  • עמידים בכל מזג האוויר
  • יציבים מאוד
  • ללא בלאי או תחזוקה שוטפת

מוסיפים צבע וצורה לחצר הבית!

ספסלים מבטון חורגים מהצורה הרגילה של הספסל הסטנדרטי. ניתן לעצב אותם במגוון צורות הנדסיות, או בצורה המזכירה חיות. ניתן לעצב מושבים נמוכים בכמה גדלים, שייראו כמו אוסף של אבנים גדולות, ובכלל, מגוון האפשרויות רחב ביותר, וניתן להתאים את הספסל המושלם בהתאם לעיצוב הכללי של הגינה או החצר שאליה מיועדים. גם הצבע של ספסלי הבטון אינו חייב להישאר אפור, ואנו יודעים להעניק למוצרינו גוונים מעניינים ומושכים.

חושבים מחוץ לקופסה

ספסלים מבטון מביאים משב רוח רעננה למגמות העיצוב של ריהוט בית. לא עוד ספסל עץ סטנדרטי, שבתוך כמה שנים חסרים בו שלבים, אלא ספסל בעיצוב מיוחד בשלל צבעים וצורות, שצפוי לשמור על המראה שלו עד שלא יוחלט על החלפתו. לעיתים הספסלים הללו מגיעים בצורה של בלוק בטון ועליו עץ מעובד, שמטרתו לספק משטח ישיבה פחות קר. לפעמים המוצרים הללו מגיעים בעיצובים עם קווים מעוגלים ועוד. בחירת העיצוב נקבעת בהתאם למיקום אליו מיועד הספסל.

הספסל שחוסך לכם כסף

הגדולה של ספסלים מבטון נעוצה ללא ספק בכך שאין צורך לתחזק אותם. החומר החזק מחזיק מעמד שנים ארוכות בכל מזג אוויר, ולאורך זמן מוצר זה יחסוך לבעליו ממון רב.

חברת בומנייט מתמחה בבטון מוחלק בייצור מוצרי בטון שונים, ומייצרת עבור לקוחותיה ספסלים מבטון בעיצוב ייחודי ומרשים.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *