מזגן טוב לבית מעוצב

נכתב באדיבות בית המזגן תל אביב 

עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לטרנד מאד נפוץ ורבים מבקשים לעצב את מקום המגורים שלהם בהתאם לאופנות החדשות או לפי סגנון שאהוב עליהם במיוחד. יש המבקשים לעצב את הבית בצורה מודרנית, נקייה וחלקה, ללא קישוטים מיותרים עם אלמנטים מזכוכית ומתכת, צילומי שחור לבן על הקירות ונישות גבס מיוחדות. אחרים אוהבים סגנון חם וכפרי יותר, והדבר מתבטא בריהוט מעץ מלא, שטיחים פרסיים קלאסיים על הרצפה, תמונות שמן על הקירות וכיוצא באלה. אחד האלמנטים שתמיד יש לקחת בחשבון בעת עיצוב הבית הם מערכות המיזוג. כידוע, רוב המערכות הביתיות הן מערכות רצפתיות או מזגנים מפוצלים, שנוכחות המפוח בתוך החדר היא דומיננטית, ולא ממש אסתטית. אז מה עושים? מזגן מעוצב.

מהו מזגן מעוצב?

מזגן מעוצב הוא למעשה מזגן נסתר שמאפשר לכלול אותו בכל עיצוב בית שתבחרו, מבלי שצורתו תפגע בסגנון. מזגן נסתר מאפשר ליהנות מהמיזוג שלו ללא כל הגבלות באופן איכותי וחסכני, ומעיצוב נקי ללא התקנים בולטים בתוך הדירה, על הרצפה או בקירות החדרים.

מזגן זה למעשה חבוי בתשתית הבית. הדבר היחיד שרואים מכל המערכת הם פתחי יציאת האוויר, שניתן לעצב אותם בצורה דקורטיבית, על מנת שישתלבו בסגנון העיצוב של הבית בצורה אלגנטית ומאד יפה. ניתן לשלב פתחים אלה גם בסגנון עיצוב מינימליסטי ומודרני, וגם בסגנונות יותר חמים ומקושטים. הכל תלוי בבחירה שלכם. בצורה זו יכול המזגן שלכם להשתלב בצורה מרהיבה בעיצוב הבית, ואפילו להוסיף לו חן מיוחד שלא חשבתם עליו.

כיצד מסתירים את המזגן?

מזגן מעוצב הוא כזה שלא רואים את חלקיו השונים למעט פתחי האוורור. ישנן כמה שיטות לעשות זאת.

  • השיטה הנפוצה ביותר היא על ידי הנמכת התקרה באיזור שבו עוברים צינורות האוויר של המזגן.
  • השיטה השניה היא על ידי בניית תעלות גבס המסתירות את הצינורות. כאשר בונים בית חדש נהוג להכניס את צינורות המיזוג לתוכניות הבנייה כבר בשלב התכנון, ואלה יכולים לעבור בתוך הקירות או בתקרת הבית.

תכנון מראש של הסתרת המזגן מועיל גם לצרכים התפעוליים של המזגן וגם לעיצוב הבית מבחינה אסתטית.

בנוסף לפתרונות אלה שהם אולי האפקטיביים ביותר, ניתן כיום לרכוש מזגנים נסתרים אנכיים (מתוצרת מיצ'ובישי, לדוגמה). יש מספר דגמים של מזגנים כאלה שניתן להעמיד אותם בעומק של לא יותר מעשרים סנטימטר, המאפשר התקנה חבויה ומאד אסתטית, גם במקרים שאין אפשרות לעשות הנמכת תקרה או להעביר את הצנרת בקירות.

מזגן מעוצב גם לצריכת אנרגיה נמוכה

בנוסף לעיצוב המרהיב של מזגנים אלה, יש כיום בשוק מזגנים מוסתרים היכולים לחסוך לכם עלויות רבות בחשבון החשמל שלכם. מערכות חדשות ומתקדמות אלה מאפשרות מענה יעיל לצריכת החשמל שלכם, בנוסף לעיצוב המרהיב שהם מוסיפים לבית. מערכות אלה פועלות בשיטות חדשניות כמו: מערכות רב מאייד בעלות מאיידים נסתרים, מזגנים מפוצלים נמוכים במיוחד להתקנה נסתרת, ומערכות בטכנולוגיית אינוורטר לחיסכון בצריכת האנרגיה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *