עיצוב דירות יוקרה על פי הפנג שואי

פנג שואי היא פילוסופיה סינית עתיקה המתיחסת לאיזון בין היסודות השונים בטבע. תורת הפנג שואי באה לידי ביטוי גם בתחום עיצוב פנים ואדריכלות. ההנחה היא כי המרחב בו נמצא האדם וסידור החפצים בו משפיע על תפקודו ועל סיכוייו להצליח בתחומים שונים בחיים. כמו כן ניתן דגש על איזון בין פנים לחוץ, תכנון התנועה והזרימה האנרגטית, שימוש בחומרים ובחירת צבעוניות.

מעצבי פנים רבים נוהגים לעצב דירות בשילוב עקרונות הפנג שואי, והדבר נהוג במיוחד כאשר מדובר על עיצוב דירות יוקרה.


מה מאפיין עיצוב פנים של דירות יוקרה

אחד המאפיינים הבולטים בעיצוב דירות יוקרה הוא חללים גדולים ומרווחים.

כאשר ניגשים למלאכת התכנון והעיצוב של דירות יוקרה, מומלץ לשלב בתוכניות גם את עקרונות הפנג שואי, מכיוון שלצד התחושה היוקרתית והמראה המפואר והמהודר, תרצו ודאי לגור בחלל בעל זרימה אנרגטית טובה. תכנון פונקציונאלי הלוקח בחשבון את עקרונות הפנג שואי יגרום לכל חלל, גדול ומרווח ככול שיהיה, להיות נעים יותר לשהיה ולמגורים.

עקרון נוסף בעיצוב נכסי יוקרה הוא רמת הסדר והארגון בבית. גם כאן באים עקרונות הפנג שואי לידי ביטוי. אי סדר גורם לבילבול , חפצים ללא שימוש גורמים לחסימה אנרגטית. בנכסי יוקרה ניתן למצוא פתרונות אחסון וסידור פונקציונאלים ומעוצבים. לכל חפץ יש את מקומו, אם גלוי ואם מוסתר, ואין חפצים מיותרים התופסים סתם מקום בחלל.

נושא נוסף עליו שמים דגש בעיצוב דירות יוקרה הוא בחירת הצבעוניות. מעבר לטעם האישי של בני הבית, אשר משפיע כמובן בבחירת הצבעוניות, מתווה גם תורת הפנג שואי המלצות בתחום זה. על פי הפילוסופיה של הפנג שואי, בכוחם של צבעים לרפא, ולכן חשובה מאין כמוה בחירה נכונה של הצבעוניות לכל אחד מהחללים בבית.

עיצוב דירות יוקרה – אלמנטים מיוחדים

עיצוב פנים צריך לשקף את טעמו האישי, חלומותיו ורצונותיו של הלקוח. כאשר שוכרים את שירותיו של מעצב פנים לתהליך עיצוב דירות יוקרה, חשוב מאין כמוהו שלב הגדרת הצרכים, הרצונות והחלומות. בקשו ממעצב הפנים איתו בחרתם לצאת למסע שיכלול בתוכניות גם התיחסות לעקרונות הפנג שואי, וכך תוודאו כי התכנון כולל מתן דגש גם על הרמה האנרגטית החיובית בדירה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *