עיצוב קטלוגים של רהיטים

קטלוג רהיטים אמור להניע לקוחות לפעולה, להדגיש את הערך המוסף של פריטים מסוימים ולהציע פתרונות עיצוב לחלל הפנים בבית ובמשרד. מומלץ להשקיע בנושא של הדפסת קטלוגים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות

רוב האנשים רוכשים רהיטים על סמך מראה חיצוני בלבד. רק מעטים נוגעים ברהיט, משתמשים בו או קוראים על חומרי הגלם לפני שהם קונים אותו ומשלמים עליו. כתוצאה מכך יש חשיבות גדולה לאופן שבו הרהיט מוצג. בחנויות התצוגה למשל משקיעים הון תועפות בעיצוב החלל ובהדגשת הפריטים האקסקלוסיביים. לעומת זאת, מי שרוצה להפיץ מסרים שיווקיים באופן אפקטיבי יכול להשתמש בקטלוג רהיטים מסודר.

עיצוב קטלוגים בי דיגיטל

לא קל לעצב קטלוג רהיטים ומדובר על משימה שדורשת שיתוף פעולה בין אנשי מקצוע שונים.

הנה למשל כמה דגשים שהם חלק בלתי נפרד משירותי הדפסת קטלוגים מן הסוג הזה:

א. הנעת לקוחות לפעולה – הקטלוג לא יכול להיות רק אסתטי או אינפורמטיבי. עליו להיות שיווקי ולהניע לקוחות לפעולה. הקטלוג מודפס מלכתחילה במטרה להדגיש את היתרונות של הרהיטים ולהבליט אותם על רקע המתחרים. רק קטלוג שגורם בסופו של דבר לכך שהלקוח יבצע הזמנה, ייכנס לאתר או יגיע לחנות, הוא כזה שעושה את העבודה.

ב. הדגשת הערך המוסף של הרהיטים – לקוחות שרוצים לקנות רהיטים נחשפים לעשרות ולעיתים מאות הצעות. אחת המטרות של הדפסת קטלוגים היא להדגיש את הערך המוסף של רהיטים מסוימים. הדגשת הרהיטים מתבצעת לפי בקשת הלקוח, אך היא תלויה גם בחומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת להדפיס את הקטלוג. חומרים איכותיים, דפים צבעוניים, מגע נעים ורך והדפסה ברורה של טקסט יבליטו את הקטלוג ויעזרו לשווק את הרהיטים.

ג. התאמה לבית ולמשרד – ברוב הקטלוגים יש פתרונות ריהוט לבית ולמשרד. המשמעות היא שלא ניתן להסתפק בהדפסת תמונות מחלל הפנים בסלון בלבד, כי נדרשת התייחסות גם למשרדים, חנויות, עסקים, חברות וארגונים. הקטלוג אמור לרכז תחת קורת גג אחת את פתרונות הריהוט הקיימים ולהסביר את התפיסה העיצובית של החברה.

כיצד מתבצע תהליך הדפסת קטלוגים של רהיטים?

תהליך הדפסת קטלוג רהיטים כולל מספר שלבים חשובים. בשלב הראשון נערכת פגישת היכרות בין נציגי חברת הרהיטים לבין נציגי בית הדפוס. מטרת הפגישה היא להחליט איזה סוג של קטלוג להדפיס, כמה דפים יהיו בו, מאיזה חומרי גלם הוא יהיה מיוצר, מה יהיה לוח הזמנים ומה גובה התקציב. פגישת היכרות כזו יכולה לחסוך עוגמת נפש והוצאות מיותרות מכל הצדדים המעורבים.

בשלב השני מתבצע העיצוב הגרפי של הקטלוג. במסגרת העיצוב יש להתייחס לשיקולים מקצועיים ואסתטיים. העיצוב אמור להדגיש את הערך המוסף של הרהיטים, אך הוא גם צריך להיות מקורי ויצירתי. רק אחרי העיצוב ניתן להעביר את הקטלוגים להדפסה וליהנות מהיתרונות שלהם.

באדיבות בי דיגיטל – עיצוב קטלוגים לכל מטרה

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *