כל מה שנחוץ לגינה

בשעה טובה אתם עומדים לסיים את בניית הבית החדש שלכם, והתחלתם לחשוב על הגינה במונחים מעשיים, כמו ריהוט לגינה, אביזרים וציוד לגינה. חשוב לדעת, כי עולם הגינות הוא רחב וגדול, וממש כפי שניתן לעצב בית בדרכים שונות, כך גם את הגינה. עיצוב הגינה גם משפיע על ריהוט הגן שתבחרו, וגם על כל הציוד לגינה. על מנת להתחיל בתהליך הבחירה של ציוד לגינה, עליכם להגדיר לעצמכם את האופי הרצוי לכם בגינה, ואת החשיבות שאתם מייחסים לכך. יש כאלה אשר מעוניינים לארח בגינה עצמה, וחשוב להם כי זו תהיה מאד מטופחת ומסוגננת. אחרים רואים בגינה משטח רחב וגדול למשחקי ילדים בחוץ. כל אחד וטעמו הוא, ועל פי האופי ייגזר, מן הסתם, גם כל הציוד לגינה.

Lep08Ln4mYF-9qnENrleuDOwZquYFUij9ceJULqZXIU

כל הציוד לגינה

כאשר מדברים על ציוד לגינה, מתכוונים לכל מה שרוצים שיהיה בגינה מבחינת ריהוט, מחסני גינה ואביזרים שונים. ריהוט לגינה ניתן למצוא כיום בסגנונות שונים, גם מבחינת חומר הגלם של בניית הרהיטים, וגם מבחינת העיצוב והסיגנון. ריהוט לגינה מגיע בארבעה סוגים עיקריים של חומרי גלם:

  • עץ (על סוגיו השונים)
  • מתכת (מסוגים שונים)
  • במבוק
  • פלסטיק

לכל סוג ייחוד משלו, ואין ספור סגנונות ייצור ועיצוב. את סוג החומר, שממנו בוחרים את ריהוט הגן, יש לבחור בהתאם לאופי החצר ושימושה וכמובן המחיר.

רהיטי פלסטיק – אל תחשבו שרהיטי פלסטיק הם זולים במראה שלהם מרהיטי עץ, ויש להם יתרונות מאד גדולים בשל עמידותם לפגעי מזג האוויר. רהיטי עץ עמידים מאד גם בשמש החזקה שלנו בקיץ וגם בגשמי החורף. רהיטי פלסטיק הם עמידים, ולא נגרם להם כל נזק, גם בסופה החזקה ביותר.

רהיטי עץ ובמבוק – אלה יכולים להיות מאד מסוגננים, ולשוות לגינה שלכם מראה כפרי יפייפה. רהיטים אלה מגיעים ממקומות שונים בעולם, והם נחשבים ליקרים יותר מרהיטי פלסטיק או מתכת. רהיטי עץ מסוגננים באין ספר סגנונות, ואין דבר כזה – סגנון אחד לעץ או במבוק. רהיטי עץ דורשים טיפול ותחזוקה הרבה יותר מאסיביים מרהיטי פלסטיק, שכן יש להגן עליהם מפני הרטיבות, על ידי צביעתם בצבע מגן מעת לעת.

רהיטי מתכת – אלה הם רהיטים מאסיביים יותר, וחומר זה מתאים לפרטי ריהוט כמו נדנדות רחבות, כסאות מתקפלים לשיזוף בקיץ, שולחנות מאסיביים מצופים זכוכית וכיוצא באלה. מוטב לבחור ריהוט מתכת מגלוון, כדי שלא יצבור חלודה או שחיקה מהירה.

אביזרים נוספים לגינה

בגינות רבות מתקינים משחקים לילדים בגילאים שונים, מוסיפים ציוד לצד הבריכה או הג'קוזי, ציוד לטיפול וטיפוח הגינה וכיוצא באלה. את כל הציוד לגינה תוכלו למצוא באינטרנט, באתרים המשווקים ריהוט וציוד לגינה, אך מומלץ לגשת גם לאולמות תצוגה, כדי לראות ולחוש את הפריטים בידיים, ולעמוד על נוחותם הממשית, כשיושבים או כמשתמשים בהם.

מאת: רהיטי הכח

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *