טרנדים עיצוביים של קרמיקה לבית בשנת 2014

שנת 2014 צפויה להמשיך חלק מהטרנדים המזוהים דווקא עם החורף של השנה הקודמת. ראשית, בתחום הריצוף והקרמיקה אפשר לראות את הנוכחות של קווים אלכסוניים. הרבה מעצבי פנים ומובילי דעת קהל מעדיפים להשתמש בסגנון כזה על מנת להרחיב את החלל, ליצור גיוון ובעיקר להתכתב עם רהיטים גדולים ומודרניים.

שנית, שנת 2014 מביאה אלינו שימוש נרחב בצבע סגול. מה שנחשב בעבר גוון יוצא דופן בתחום עיצוב הבית הופך בזכות טכנולוגיות חדשות לחלק בלתי נפרד מהשימוש בקרמיקה. עם זאת, חשוב להדגיש כי הטרנדים העיצוביים של קרמיקה משפיעים גם על משרדים, בתי מלון, מסעדות ואפילו מוסדות ציבור. קשה להתעלם מהנוכחות של קרמיקה ומהאקסקלוסיביות של שימוש באריחי קרמיקה איכותיים. קרמיקה חוזרת למרכז הבמה ובשנת 2014 היא עומדת להיות בולטת במיוחד במגזר הפרטי והעסקי.

תעשיה, עיצוב וציור

יש עוד כמה היבטים דרכם ניתן לבחון את הטרנדים העיצוביים של קרמיקה לבית בשנת 2014:

א. אריחים תעשייתיים – רוב הלקוחות לא נוהגים להתחשב באריחים תעשייתיים לצורך עיצוב של הבית. אריחי קרמיקה אלו מקנים מראה מתועש וייחודי, עם יתרון של עמידות לשנים רבות. את האריחים הללו נשלב בשנת 2014 בכניסה אל הבית, בחצר או במרפסת. בנוסף, אפשר לאזור אומץ ולהשתמש באריחים תעשייתיים דווקא בתוך הסלון או המטבח. התוצאה המובטחת היא ללא ספק מקורית, חדשנית ויש האומרים אפילו נועזת.

ב. קרמיקה מעוצבת – גם כאן מדובר על טרנד שהחל את דרכו בשנת 2013, אך זלג בהצלחה אל 2014. קרמיקה מעוצבת מציעה שילוב נדיר יחסית בין פונקציונאליות ואסתטיקה. באריחי קרמיקה מעוצבים ניתן להשתמש בעיקר בחדרים קטנים בהם העיצוב בולט, אולם יש כאלה המעדיפים להשתמש בקרמיקה ליצירת הרמוניה עם סוגים אחרים של חיפויי קיר או רצפה. בכל מקרה, הדבר החשוב הוא לבחור קרמיקה מעוצבת העולה בקנה אחד עם הצבעים הבולטים בחלל ולהימנע ממראה אקלקטי.

ג. קרמיקה מצוירת – רבים מעדיפים קרמיקה מצוירת על פני עיצובים וצבעים מסורתיים. אלו בדרך כלל אריחי קרמיקה המצוירים בעבודת יד, או עשויים פסיפס של חומרי גלם שונים. קרמיקה מצוירת יכולה להיות יקרה יותר והיא מתאימה לחיפוי קירות פנים וחוץ. קיים קשר מובהק בין החיפוי לבין העיצוב בחלל, ומהבחינה הזו כדאי להשתמש בקרמיקה מצוירת ליצירת אווירה נעימה.

חוקים לבחירת קרמיקה

החוקים הבסיסיים לבחירת קרמיקה ממשיכים ללוות אותנו גם בשנת 2014. על אף הטרנדים העיצוביים החדשים, כל ריצוף עם קרמיקה מחייב בדיקה של איכות, מרקם ועיצוב. יש להגדיר סטנדרט מסוים, ולקבוע מסגרת תקציב לפני שבוחרים את האריח. אפשר להתייעץ עם מעצבי פנים ואנשי מקצוע, לקבל רעיונות חדשים, ולבדוק אילו אריחים יכולים לשרת אתכם לאורך זמן.

לסיכום, הטרנדים העיצוביים של 2014 לא מדלגים על ענף הקרמיקה. בעלי דירות ובתים מוזמנים להתרשם מהסגנונות החדשים, ולבחור את הקרמיקה הנכונה לחיפוי הרצפה או הקירות. 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *